The Brutalisation of Franz Blum
In this prison drama, Franz Blum (Jurgen Prochnow) goes from being a fairly ordinary middle-class man to a hardened convict. Sent to prison for participating in a bank robbery, he learns how to use blackmail and graft in order to survive the harsh life he encounters “inside.”