Fahri is a greengrocer who has a mild mental disability and lives in his greengrocer’s shop. Taha is an elder brother and father figure for Fahri. After a speech that ends unpleasantly between the two, Fahri gets angry. He reflects his anger which he could not show for Taha on someone else.