The Canyons
Paul Schrader’s collaboration with Bret Easton Ellis is a caustic take on a Hollywood that lives off the dashed hopes and broken dreams of an ever-renewing influx of chumps and suckers. Sex and violence reign in this stylish and uncanny vision of Los Angeles, all smooth surfaces and digital grain.