The Capsule
In a sensuous short that luxuriates in feminine mythology, all things carnal, pendulous, and tentacular spill from flawless flesh. Ariane Labed’s high priestess takes pleasure in pulling the strings on her harem of beautiful, obedient women, combining sadomasochism and Sapphism to delectable ends.