The Chase
The Big Sleep was long held as the most confounding of mysteries—good luck unraveling its story!—that is, until Arthur Ripley’s practically surrealist noir The Chase was rediscovered and restored. A labyrinth of hidden pasts and lost memories, it is Hollywood noir at its baroquely oneiric peak.