The Code
Physical touch has been eclipsed by taps and clicks, but Eugene Kotlyarenko’s absurdist comedy proposes a spicy aphrodisiac for the modern couple: digital surveillance! Swapping foreplay for spyware apps and screen recordings, this film-within-a-film romp searches for love in the time of drones.