The Collector
The rise and fall of a Warsaw ‘Yuppie’ – in just 48 hours. Lucek Bohme is a bailiff and his job makes him feel powerful. But his self-confidence is beginning to take on alarming proportions when he is confronted with two incidents that have a lasting effect on him.