The Concert
A crowd-pleaser with audiences and a big hit at the César Awards, this touching comedy about a former conductor maestro and his glorious comeback to the stage is an honest ode to creative endurance as the key to success. The Concert stars Mélanie Laurent as a virtuoso violinist.