The Crime of Ovide Plouffe
Ovide Plouffe has married Rita. She still tries to attract other men even after their marriage. Unhappy Ovide feels for Marie – a young French woman he had met. But his catholic background and surrounding can’t let him love another woman or divorce from his wife.