The Day I Met You
Zeca tries to get up early everyday to get the bus and arrive at the neighbouring town’s school, where he works as librarian, an hour and a half later. Waking up early, is ever more difficult: something prevents him from maintaining this routine. One day Zeca gets to know Luisa.