The Dazzling Light of Sunset
After several short documentaries, Georgian filmmaker Salome Jashi made her feature debut with this beautiful exploration of a local TV station in the town of Tsalenjikha. A panoramic, subtly political portrait of daily life, The Dazzling Light of Sunset sees one compositional wonder follow another.