The Demons
A group of nun’s become possessed by demons and are then tortured in a dungeon of horrors during the inquisition.
Jesús Franco’s horror flick contends with his Female Vampire as to which crams the most unnecessary, ridiculous and unforgettable eroticism, exposed skin and 70s violence into the least amount of story. But where that film had vampires, this one has possessed nuns. Danger: witch-hunting ahead!