The Duke of Burgundy
British one-of-a-kind director Peter Strickland explores a S&M see-sawing power dynamic between two women with piercing psychological insight in this extraordinarily sumptuous feast of image and sound. An increasingly abstract, intoxicating erotic drama lush with pictorial beauty.