The Exit 8
A man gets lost in an underground passage. He follows the “guide” through the passage, but one after another, strange things happen to him. Is this space real? Or an illusion? Will the man be able to escape the passage?
Exploiting its liminal setting with eerie precision, this uncanny metro-station horror mines the latent dread of daily routines. Designed like a Möbius strip and colored with Kafkaesque absurdism, this ingenious video-game adaptation dwells in the waking nightmare of inescapable repetition.