The Featherweight
A knockout of a biopic, this sensational debut from acclaimed cinematographer Robert Kolodny (Pavements) inhabits the cinéma vérité style of 1960s documentaries. With stunning attention to period details, The Featherweight probes the public image and the private turmoil of a fading boxing star.