The Fighter
After severe drug addiction and a long prison term, ex-professional boxer Dicky is released and meets his half-brother Micky after years of silence. The latter also aspires to a boxing career and Dicky readies him for the world title fight—whether the cooperation can heal family ties is doubtful.
Uniting an all-star cast of some of America’s finest working screen actors, David O. Russell (Silver Linings Playbook) made a roaring comeback with this beautiful story of family ties and physical mastery. Overflowing with deeply felt performances by Amy Adams, Mark Wahlberg, and Christian Bale.