The Frogs
In the half-light of dawn, Halil falls down dead, murdered. His wife, Elmas, cries for justice, but, in fact, there will be no investigation. Life goes on for Elmas: during the day she works in the rice paddies with her little boy and, at night, she goes to catch frogs with the other villagers.