The Garage
Two brothers Yılmaz and Müjdat from the orphanage, inherit a paint-body shop from their spiritual father, who grew like them. One night they take an old grumpy man’s car to couple of streets away. In the middle of the night, when they are hotwiring the car, the old man’s heart can’t take it.