The Gospel According to André
From the segregated American South to the fashion capitals of the world, operatic fashion editor André Leon Talley’s life and career are on full display, in a poignant portrait that includes appearances by Anna Wintour, Marc Jacobs, Tom Ford, Bethann Hardison, Valentino, and Manolo Blahnik.
Leon Talley is a force of nature: a statuesque, bejewelled titan of fashion, and right-hand man to Anna Wintour at American Vogue. Kate Novack’s charming documentary portrait reveals the man behind the bling, charting the hard road traveled, from a segregated South to the elite echelons of couture.