The Great Beauty
Jep Gambardella, a 65-year-old journalist, lives among Rome’s decadent high society in a swirl of rooftop parties and late-night soirees. But when he learns of the death of his friend’s wife, a woman he once loved, his life is thrown into perspective and he begins to see the world through new eyes.