The Hunchback
Azize is a young hunchback woman who lives in a tiny coastal town with her father. Due to her appearance, she suffers from the constant ridicule and bullying of people and often feels rejected as a consequence. One day, a blind violin player comes to the town and Azize’s life changes forever.