The Hunting Ground
Urbain Coindet finds his wife hanging from a beam in the barn. Aurélie Coindet has committed suicide but but not everybody is convinced. The village is soon divided in two conflicting sides, the Republicans who support Urbain and the clericals accusing him of murder.