The Idealist
In 1968, an American B-52 bomber, loaded with nuclear warheads, crashes amid the glaciers of Greenland. Not long after, the authorities announce that the emergency is over. Eighteen years later, the journalist Poul comes across the case by accident and sets off on a journey in search of the truth.