The Idiots
A controversy stormed, the Dogme 95 movement took center stage, and an angry critic got kicked out of the Cannes screening. When the dust settled, Lars von Trier was left with this poignant, boundary-pushing film, which explores the very price of provocation. Presented here in a new restoration!