The Image You Missed
In this singular essay film, Donal Foreman draws on three decades of unique, never-before-seen archive, deftly weaving together a history of the Troubles in Northern Ireland with his own search for the father he barely knew, Irish-American political filmmaker Arthur MacCaig.