The Keys to Freedom
There are unknown places where history was written. To mark the 80th anniversary of the end of the Second World War, Wim Wenders takes us to the most secret place in Europe at that time: a map room in a school in Reims, France. On May 7, 1945, Nazi Germany surrendered there and the world war ended.