The Kick of Sirocco
Paulo Narboni, 17, was repatriated from Algeria with his parents at the start of the war of independence. With his family, he then arrived in Marseille before going to Paris. Grocer, his father Albert will have to adapt to this new country. Paul is then a teenager: it is the time of first loves.