The Kid from Chaaba
Omar is 9 years old, lives in Chaâba, a shanty town from the 1960s, made up of families who left Algeria. Through the destinies of these children from this first generation of immigrants, this story focuses on the journey of Omar, torn between this little piece of Algeria and France.