The Language of Love
A panel of real-life doctors discuss sexual hangups, misconceptions, personal prejudices and the ignorance of individuals when it comes to matters sexual. Using on-screen recreations, topics such as petting, contraceptives and sexual anxiety are addressed.
Screw 50 Shades of Grey! We’ve got an erotic film that would make Christian Grey blush with its titillating mix of exploration and exploitation. This Swedish faux-educational film has the dubious honor of being the one that Roberto De Niro takes Cybill Shepherd to see in Taxi Driver!