The Last Spark of Hope
After the end of the climate wars, there is probably one person left on Earth. Her name is Ewa. She lives with a robot named Arthur, whose job is to guard the borders of the camp. One day Ewa goes outside the camp boundaries. On her return she gives the incorrect password.