The Last Time I Saw Paris
Charles Wills, in Paris to cover the end of WWII, falls for Helen Ellswirth following a brief flirtation with her sister, Marion. After he and Helen marry, an old investment suddenly makes the family wealthy, and their marriage begins to unravel – until a sudden tragedy changes everything.