An artistic couple, Marie and Walter, try to survive with their daughter in the midst of a Buenos Aires fantasia: Andersen’s little match girl, Bresson’s donkey, a Red Army terrorist, Ennio Morricone, and Helmut Lachenmann trying to stage an opera with the orchestra of the Teatro Colón on strike.