The Little Shop of Horrors
A flower shop has a new attraction: a flesh-eating plant listening to the name of Audrey II. But Audrey II grows, and grows… A clumsy young shop assistant nurtures it until he discovers that it’s a bloodthirsty plant, forcing him to kill to feed it.
Best known for inspiring the most bonkers of musicals, Little Shop of Horrors is also one of the great treasures of Roger Corman’s screwball horror mill. Keep an eye out for a young Jack Nicholson as a masochistic dental patient!