The Loneliness of the Long Distance Singer
The Loneliness of the Long Distance Singer follows singer/actor Yves Montand during rehearsals for a special show he organised to support Chile’s political refugees. Interviews of Montand, excerpts of films he plays in, and footage from concerts build a multifaceted portrait of the singer.