This adaptation of Humberto Costantini’s book comments, through its main character, on Argentina’s “silent majority”: the people who remained passive while the military dictatorship assassinated opponents in large numbers. A suspenseful thriller imbued with a subtle, yet gripping, sense of paranoia.