The Man in the Iron Mask
Despotic King Louis XIV discovers he has a twin brother who has grown up under the tutelage of his foster father, the patriotic musketeer D’Artagnan.
Get ready to fall in love with this classic adaptation of Dumas’s flamboyant and timeless tale from Hollywood’s Golden 1930s. James Whale ( Frankenstein) directs this spirited version, which stars Warren William as D’Artagnan, Alan Hale as the perfect Porthos and the ever-lovely Joan Bennet.