A light-hearted road movie with a fabulous touch of dark humor, Ben Hopkins’s tale of a black marketeer in rural Turkey becomes a clever analysis of how the economic system dictates the lives of individuals. An engaging, crafty and satirical gem from a British director with strong bonds to Turkey.