The Master and His Servants
Just after Sigurd Helmer is ordained a bishop, his archrival Tornkvist (Georg Løkkeberg) hands over a letter to the police claiming Helmer obtained his position through foul play. A power struggle between the two ensues which has serious implications for Helmer.