The Mastermind
With an artful eye and jazzy unpredictability, Kelly Reichardt unravels the threads of the heist film in this standout from Cannes. As an antihero kicking about on the brink of the ‘70s, Josh O’Connor is unmissable, lending rumpled discontent to this ironic, wry vision of American individualism.