The Miu Miu Affaire
Director Laura Citarella returns to the eerie setting of her offbeat mystery Trenque Lauquen for this playful, sartorially inclined short. Strange dialogue, absurdist situations, and eccentric characters abound as common sense meets unexplained phenomena—and tantalizing fashion garments.