The Myth of the American Sleepover
Moving and unsentimental, as well as starring a talented ensemble of nonprofessional actors, The Myth of the American Sleepover is the stellar debut feature from the enormously exciting emerging talent David Robert Mitchell, director of the critically-acclaimed 2014 horror It Follows.