The Night
Martin moves around Buenos Aires at night, picking up guys, going to clubs, scoring drugs and having sex. Sometimes he’s paying and sometimes his trans sex-worker friend or another woman takes him along for a threesome. A matter-of-fact journey through the sexual underworld of the city.