The Night Guard
On the outskirts of Mexico City during a festive night, Salvador, a security guard, tries desperately to sneak out of the site, insistent on attending an important engagement elsewhere. A series of bizarre and improbable situations, however, turn his night into a strange and unfortunate experience.
From larcenous intruders to a murdered child, a security guard is having one hell of a shift in this atmospheric chiller from Mexican filmmaker Diego Ros. Tinging its nocturnal thrills with dark comedy, The Night Guard ratchets tension until the full force of its horrors comes knocking at the door.