The Odds
In an idyllic suburban community, the local teens have begun a gambling ring that wagers on everything from sports matches to poker games. When 17-year-old Desson’s best friend is found dead, he realizes that there may be more happening in this town than even he was aware of.
The innocent features of youthful faces are in stark contrast with their malevolent behavior when their obsession with gambling gets out of hand. A powerful thriller and a realist depiction of addiction, The Odds will make you hold your breath as each chapter takes a more sinister turn.