The Order of Things
Corrado, a policeman for the European task force in charge of immigration control, is on a field assignment in Libya. He meets Swada, a Somali woman who left her war-torn country to try and reach Europe. With their destinies now linked, Corrado must either respect his orders or save Swada’s life.