The Other Side
Italian auteur Roberto Minervini has forged his own immersive style of hybrid docudrama. Here, he ventures to Louisiana to provide a bifurcated view of Southern white poverty. Through an intimate bond with his subjects The Other Side patiently deciphers some contemporary turns in American politics.