The Peanut Butter Falcon
Zak, a young man with Down’s syndrome, busts out of his care home to chase his ambition of attending wrestling school. He then meets fisherman Tyler, who is also on the run. The two embark on an adventure across the North Carolina Outer Banks—but Zak’s carer, Eleanor, is hot on his trail.
Starring in a breakout role as an aspiring wrestler with Down’s syndrome, Zack Gottsagen shatters all stereotypes with his irresistible charm. The gospel-infused score, along with a stellar supporting cast including Dakota Johnson and Jon Bernthal, turn this quirky road adventure into a sleeper hit.