The Princess and the Frog
A modern twist on a classic tale… set in the great city of New Orleans, a beautiful girl named Tiana, a frog prince who desperately wants to be human again, and a fateful kiss leads them both on a hilarious adventure through the mystical bayous of Louisiana.