The Prize
Ceci, a seven year old girl, has to keep a huge secret, but she doesn’t completely understand what is the secret about. The life of her family depends on her silence. But what exactly must she keep silent about?
Winner of not one, but two Silver Bears at the 61st Berlinale, this subtle, slow-burning drama chronicles a girl of just 7 years old under the dictatorship of 1970s Argentina. It’s a reflection on national history from the unique point-of-view of a child protagonist.