The Prude
Two icons of French cinema, Michel Piccoli and Sandrine Bonnaire, clash as father and estranged daughter in this heightened drama. Set almost entirely in a theater where the patriarch has performers act out an anticipated reunion, scenes border on absurdity—but their emotional power is formidable.